Tuesday, September 24, 2013

Powerbank Sebagai Pelengkap Gaya Hidup Masa Kini



Seiring dengan kemajuan negara, kebanyakan rakyat Malaysia kini sudah tidak lagi boleh dikatakan ketinggalan zaman atau tidak up-to-date. Lihat sahaja di mana-mana kita pergi, hampir semua orang memiliki setidak-tidaknya satu gadget. Paling kurang, telefon pintar..hampir semua orang memiliki telefon pintar yang membolehkan mereka berinternet di mana sahaja.

Memiliki gadget kini ibarat sudah menjadi gaya hidup buat masyarakat di negara ini. Namun begitu, apabila berbicara soal gadget ini pastinya satu isu universal yang dihadapi adalah bateri cepat habis/kong/flat. Dan untuk mengatasi masalah tersebut, terciptalah satu alat yang dinamakan ‘power bank’.

Pineng PN912
Apa itu power bank, dan apa fungsinya? Secara amnya, power bank adalah sebuah untuk mengisi semula tenaga pada gadget anda. Awalnya dikenali sebagai portable charger, kini power bank ibarat menjadi pelengkap kepada penggemar-penggemar gadget untuk terus ‘bermanja’ dengan gadget kesayangan mereka.

Terdapat pelbagai jenis power bank yang ditawarkan kepada kita sekarang ini dengan pelbagai bentuk dan harga.

Di Aidoo Biz, kami menawarkan pelbagai jenis powerbank dari yang berkapasiti serendah 2,600 mAh hinggalah ke setinggi 16,800 mAh.

Walaupun turut menawarkan powerbank daripada beberapa jenama yang ada daripadanya popular di Malaysia, namun di Aidoo Biz fokus kami adalah untuk menyediakan produk yang berkualiti serta dijamin keasliannya.

Produk yang dimaksudkan adalah daripada jenama Pineng yang kini semakin meniti popularitinya di kalangan rakyat di negara ini.

Model-model yang ditawarkan daripada jenama Pineng ini adalah PN913 (10,000 mAh), pn910 (11,200 mAh), pn903 (11,200 mAh), pn912 (16,800 mAh) dan pn918 (10,000 mAh).

Pineng PN910
Harga bagi model-model tersebut adalah dari sekitar RM125-RM175.

Butiran lanjut mengenai spesifikasi powerbank dari jenama ini serta jenama-jenama yang lain berserta harganya akan diupdate dari masa ke semasa melalui posting-posting mendatang.

Untuk sebarang info lanjut segera mengenai perkhidmatan kami, anda dialu-alukan untuk mengajukan persoalan anda melalui e-mel aidoobiz@gmail.com

Anda juga boleh menghubungi nombor berikut: 01116660244/0192527666

Bagi mereka yang berminat untuk menjadi agen/agen dropship, sangat dialu-alukan..harga menarik bakal ditawarkan kepada mereka yang berminat.

Sekian, salam...



2 comments:

  1. M.L.M 2014 BIORICH!!! www.biorich.my/nakincome

    1. Internet : Web refferal ahli seumur hidup :-
    a) Dapat penajaan - Online / facebook.
    b) Jualan - Dapat untung runcit & sebagai automaintain (belian peribadi). Segala urusan penghantaran dibuat oleh Biorich.
    2. Compress : Bonus unilevel.
    3. CTO 55% Bonus : Plan Silver + Plan Gold dan pelbagai bonus.
    4. Bonus : Realtime + mingguan + bulanan + 3 bulan + 6 bulan.
    5. Bonus mudah & tidak membebankan.
    6. Produk : Berkualiti & harga berpatutan RM50 ~ RM70.
    7. Point : Besar 50% contoh – harga ahli RM50/point 25P.

    ReplyDelete
  2. www.homestaymelaka14.blogspot.com bandar melaka homestay taman bertam setia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...